رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان صدوق معرفی شد


یزدفردا :مراسم توديع و معارفه رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان صدوق با حضور سرپرست فرمانداري اين شهرستان و مسئولين مربوطه در سالن کوثر فرمانداري برگزار شد .

سرپرست فرمانداري صدوق با اشاره به نقش محوري شوراي فرهنگ عمومي در جامعه گفت:شوراي فرهنگ عمومي ضمن ترويج فرهنگ اسلامي مي‌تواند نقش عمده‌اي را در حوزه جنگ نرم و مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمنان داشته باشد.

محمدعلي شاه حسيني با بيان اينکه فرهنگ نماز و اذان بايد بيش از گذشته در بين نسل امروز و در جامعه نهادينه شود، تاکيد کرد:بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود تا مسائل اعتقادي و مذهبي بيش از گذشته در جامعه مطرح شود چرا كه نسل امروز نيازمند ارائه اطلاعات و اگاهي هاي بيشتر است.

وي خاطرنشان نمود: در زماني كه دشمن مسائل اعتقادي و مذهبي ما را نشانه گرفته است و براي به بيراهه كشاندن جوانان و نوجوانان برنامه‌ريزي كرده است بايد با آگاهي دادن به جوانان و نوجوانان زمينه هاي حضور آنان را در مساجد و تكايا بيش از گذشته كنيم.

اين مقام مسئول به تاکيد ويژه مقام معظم رهبري بر اهتمام به فرهنگ اشاره کرد وافزود:با تقويت اين عرصه نقشه شوم دشمنان در جنگ نرمي كه عليه ايران اسلامي آغاز كرده است ناكام خواهد ماند.

سرپرست فرمانداري صدوق تقويت برنامه هاي فرهنگي را از اولويت هاي اين شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت:در اين راستا راه اندازي خانه فرهنگ و هنر اشکذر و تقويت خانه فرهنگ و هنر رضوانشهر امري ضروري است.

در پايان اين مراسم از خدمات مسعود حاجي ده آبادي در طول دوران رياست اين اداره تشکر و قدرداني کرد و طي حکمي از سوي مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سعيد ايرواني به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي منصوب گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا